پیامی به خوانندگان وبلاگواژه

واژه
ادبیات.شعر.مطالب گوناگون.سرگرمی.شعرهای فرزانه طاهری.مطالب دینی.مطالب علمی.دانلود کتاب.دانلودشعر.
نويسندگان
جدیدترین مطالب

 

 توجه توجه!

این وبلاگ نیازبه افزایش آماربازدید ندارد...

 

گذاشتن هرنوع پیام تبلیغاتی ( افزایش آمار

بازدید-پیشنهادلینک-معرفی پاپ آپ) دراین وبلاگ ممنوع

وپیگردقانونی دارد.

 

خواهشمندیم فقط درمورد مطالب وبلاگ کامنت بگذارید

رعایت مواردفوق نشانه شخصیت شماست

 

 

 

 

 

وبسایت شعرفرزانه

www.farzaneh-shear.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

طاها پورمند
ساعت8:11---19 خرداد 1392
سلام من شما رو لینک کردم.باور نمی کنین بیایین و ببینین.می شه شما هم منو لینک کنید؟

alireza
ساعت22:32---18 خرداد 1392
سلام وب خيلي خوبي داري
به وب منم يه سر بزن
اگه تو تهراني كد اينترنت رايگان واست تو وبم گذاشتم
www.dl3nter.lxb.ir


علی
ساعت21:40---18 خرداد 1392
عزیزم وب خوبی داشتی خوشم امد، ممنون می شم از وب من دیدن کنی

سامان
ساعت17:54---28 فروردين 1392
slm duste aziz.vaghean lezat bordam va linket kardam ta hamishe kenaram bashi.age ghabel dunesti linkam kon.mesi.by

sayeh
ساعت13:14---27 فروردين 1392
مرسی که به وبم اومدی اگه دوست داری لینکم کن وخبر بده

پریسا
ساعت11:21---25 فروردين 1392
روزے مـے رسَـد

بـے تفـآوتـے هآيَت رآ

بـآ جآےِ خآلـے امـ

حِـس ?ُنـے

و شآيـد دَر دلـت بـآ بُغض بگـويـے

?آش اينجآ بـود

آن وَقـت است ?ــ مے فَهمـے

چِقدر زود ديـر مـے شَود..


وبلاگ قشنگی داری اگه دوست داشتی منو لینگ کن وبهم خبر بده تا لینگت کنم


شیرین
ساعت18:42---24 فروردين 1392
سلام خوبین ؟ وبلاگت را دیدم خیلی خوب بود دوست داری بازدید کننده وبلاگت بره بالا پس بیا به این آدرس وبلاگت را ثبت کن همه وبلاگ نویس ها هم هستن
http://linkduni2006.rzb.ir/


nasim
ساعت16:10---22 فروردين 1392
سلام خوبی ديدي اومدم تو وبت

مسافر
ساعت9:52---17 فروردين 1392
سلام ممنون از حضورتون
شما هم وبلاگ زیبا و مطالب زیبایی دارید
من هم لینکتون میکنم...
باز هم منتظرتون هستم


مسافر
ساعت16:36---16 فروردين 1392

از انســــان هـــای احســـاساتــی بـیشتـــر بـتـــرسیـــد

آن ها قـــادرند ناگهــــــانی،

دیگــــر گــریـه نکـننــد ...

دوسـتــــ نــداشتـــه بــاشـنـــد ...

و قـیـــدِ همـــه چـیــز را بــزننــد ...

حتـــی زنــدگــــی . . .


ساناز
ساعت1:54---11 فروردين 1392

مِهــربانــے هــا و دِلجـــویے هایـَت بـہ ڪِنــار ،

اَمـَــا خودَت ڪـہ بهتــَر مے دانے

یڪ قـَـلب شِڪَستــــہ …

با چَسب زَخـــم خــوب نمےشَـــوَد !!!


mahdi
ساعت10:48---9 فروردين 1392
سلام
منظورت از همون اتفاقی کدومه؟
راستی یادم رفت عید رو بهت بگم هر چند دیره
گفته بودم اخه مسافرت بودم


سپتا
ساعت22:31---8 فروردين 1392
salam mer30 omadin webamdostdashti linkam kon khabar bede linket konam

فاراب
ساعت15:24---5 فروردين 1392
فرزانه عزیز
زیردرختان بودم
چقدر سرد بود
درختان دلگیر بودند حتی بهار را دوست نداستند
عمق سایه هایشان ارتفاع نداشت
صمیمی نبودند
گریه هایشان از اه سرد خاک شنیده میشد
مهمان دوست نداشتند
باد سردی میامد
لانه گنجشکها را خراب کرده بود

شاخه ها خالی ااز پرنده بود
ازمیان انهمه بی مهری میایم
عید را به شما تبریک میگویم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ برچسب:سخنی بابازدیدکنندگان, ] [ ] [ فرزانه ]

درباره وبلاگ

دلتنگ شدی به دیدن من بیا کمی غصه هست باهم میخوریم... من تورابه میهمانی شعرم دعوت خواهم کرد شعرهایی که درلحظه های تنهایی سرودم باشدوقتی آنهارامیخوانی مراهم بیادبیاوری...
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 1004
بازدید کل : 29499
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1

كد تغيير شكل موس

اسلایدر سه بعدی