تست

واژه
ادبیات.شعر.مطالب گوناگون.سرگرمی.شعرهای فرزانه طاهری.مطالب دینی.مطالب علمی.دانلود کتاب.دانلودشعر.
نويسندگان
جدیدترین مطالب


نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت11:34---25 فروردين 1392
تــنـهـايــے را دوســـت دارم .

عـادت کـــرده ام کــــہ تــنـهــا با خــودم باشـــم ،

دوســتــے ميــگـفت عـيــب تــنـهـايــے ايــن اســت کـــہ

عـادت مــيـکـنــے ... خــودت تـصــمـيـمــے مـے گيرے ،

تــنـها بـــہ خــيـابان مــے روے،

و بـــہ تــنـهـايــے قـدم ميزنـے .

پــشـت مــيـز کــافـے شــاپ تــنـهـايــے مـے نشينـے

و آدمــهـا را نــگاه ميــکنے ،

ولــي مــن بـــہ خـاطر هــمـيــن حـــــــس دوســـتـش دارم .

تــنـهـا کـــہ باشـے نگاهـــت دقــيـق تــر مــے شــود و مـــعـنـا دار ؛

چــيـزهــايــے مـے بينے کـــہ ديگران نــمے بينند،

در خــيـابان زودتر از همـــہ ميــفـهـمـے پايــيـز آمده

و ابرها آســمـان را محـــکـم در آغــــوش کشـــيـده اند

مــيـتـوانــے بے توجـــہ بـــہ اطــراف،

ســاعتهــا چـشـم بـــہ آســـمان بــدوزے و تــولد باران را نظاره گــر باشــے.

بــــراے هــمـيـن تــنـهـايـــے را دوســـت دارم

زيرا تــنـهـا حســے اسـت کـــہ بــــہ مــن فــرصـت مـــي دهــد خـــودم باشـــم

با خـــودم کـــہ تــعـارف نــدارم !

ســالهـاست بــــہ تــنـهـايــے عـادت کـــرده ام....

وبلاگ قشنگی داری اگه دوست داشتی منو لینگ کن وبهم خبر بده تا لینگت کنم


نگاه
ساعت1:12---22 فروردين 1392
فاراب عزیز من هم متشکرم

نگاه
ساعت19:49---21 فروردين 1392
این دل نوشته واقعا زیباست ... انقدر تحت تاثیر قرار گرفتم که نمی تونم جلو اشکهام رو بگیرم خوشا به سعادت مخاطب!!!!!!

هانیه
ساعت11:41---20 فروردين 1392
زیبا بود

barani
ساعت12:31---29 اسفند 1391
شعر زيبايي بود
ممنون به من سر زدين


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ برچسب:متن زیبا, ] [ ] [ فرزانه ]

درباره وبلاگ

دلتنگ شدی به دیدن من بیا کمی غصه هست باهم میخوریم... من تورابه میهمانی شعرم دعوت خواهم کرد شعرهایی که درلحظه های تنهایی سرودم باشدوقتی آنهارامیخوانی مراهم بیادبیاوری...
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 725
بازدید ماه : 913
بازدید کل : 29408
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1

كد تغيير شكل موس

اسلایدر سه بعدی